მათემატიკის
კათედრის სამოქმედო გეგმა
№
|
მიზანი
|
ინდიკატორი
|
პასუხისმგებელი
|
კლასი
|
დრო
|
შენიშვნა
|
1
|
კათედრაზე
კვლევის ჩატარება
|
კითხვარი
|
კათედრის
ხელმძღვანელი
|
სექტემბერი
|
||
2
|
კვლევის
ანგარიშის გაცნობა და პრობლემის გადაჭრის გზა
|
პრობლემები,
მიღწევები
|
კათედრის
ხელმძღვანელი
|
სექტემბერი
|
||
3
|
სახელმძღვანელოების შერჩევა
|
შერჩეული
სახელმძღვანელოები
|
კათედრის
ხელმძღვანელი
|
სექტემბერი
|
||
4
|
კათედრის
წევრებს შორის საათობრივი ბადის მიხედვით საათების განაწილება
|
სკოლის
საათობრივი ბადე
|
კათედრის
ხელმძღვანელი
|
სექტემბერი
|
||
5
|
სკოლის
შეფასების პრინციპების შემუშავება-გაცნობა
|
მოსწავლეთა
განმავითარებელი შეფასების პარამეტრების შერჩევა
|
კათედრის
ხელმძღვანელი
|
სექტემბერი
|
||
6
|
ინკლუზიურ
მოსწავლეთა გამოვლენა
|
სასწავლო
გეგმის შედგენა
|
კათედრის
ხელმძღვანელი
|
სექტემბერი
|
||
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება
|
კათედრის
ხელმძღვანელი
|
|||||
7
|
მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების მიზნით სხვადასხვა ორგანიზაციების მიერ ჩატარებულ ტრენინგ
სემინარებში მონაწილეობა
|
სემინარის
მასალები
|
კათედრის
ხელმძღვანელი
|
მთელი
წლის განმავლობაში
|
||
8
|
პროფესიული
და მეთოდური ლიტერატურის შეძენა
|
შეძენილი
ლიტერატურა
|
კათედრის
ხელმძღვანელი
|
მთელი
წლის განმავლობაში
|
||
9
|
ტრენინგ
გავლილი კათედრის წევრების მიერ თემების წარმოდგენა სხდომებზე:
ა)
აღმოჩენებითი სწავლების თეორია- ჯერომ ბრუნერი
|
თემა
|
ნოემბერი
|
|||
ბ)
განათლების თეორია- დევიდ პერკინსი
|
თემა
|
დეკემბერი
|
||||
გ)
განვითარების სოციალურ კულტურული თეორია- ლევ ვიგოტსკი
|
თემა
|
თებერვალი
|
||||
დ)
ჰუმანისტური მიდგომა და სწავლა გამოცდილებით
|
თემა
|
მარტი
|
||||
ე)
სწავლების სტრატეგია და მიდგომები
|
თემა
|
მაისი
|
||||
10
|
პედაგოგთა
სასერტიფიკაციო გამოცდებზე გასული პედაგოგების გამოცდილების ურთიერთგაზიარება გამოცდებისათვის
მზადების პერიოდში
|
საგამოცდო
ტესტები
|
კათედრის
წევრები
|
წლის
განმავლობაში
|
||
11
|
სხვადასხვა
კათედრებს შორის გამოცდილების გაზიარება, დახმარება
|
დისკუსია
|
კათედრის
წევრები
|
წლის
განმავლობაში
|
||
12
|
ყურადღების
დეფიციტისა და ჰიპერაქტიურ მოსწავლეებთან მუშაობა
|
ტესტები
|
კათედრის
წევრები
|
წლის
განმავლობაში
|
||
13
|
სწავლის
ხარისხის მონიტორინგის მიზნით შიდა სასკოლო წერების ჩატარება
|
სასკოლო
წერები
|
რ.
ნაკაიძე, დირექცია
|
წლის
განმავლობაში
|
||
14
|
მასწავლებლის
გაკვეთილის გეგმების შემუშავება
|
გეგმები
|
კათედრის
წევრები
|
წლის
განმავლობაში
|
||
15
|
მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლება:
ღია
გაკვეთილი ახალი ტექნოლოგიების გამოყენებით:
1)
ტრიგონომეტრიული თანაფარდობები მართკუთხა სამკუთხედში
|
გეგმა
|
რ.
ნაკაიძე
|
IX
|
აპრილი
|
|
16
|
საგნობრივი
ოლიმპიადების ორგანიზება და მონაწილეობის მიღება
|
ოლიმპიადის
მასალები
|
რ.
ნაკაიძე
|
თებერვალი-
მარტი
|
||
17
|
საგნობრივი
კონფერენციების ორგანიზება
|
კონფერენციის
მასალები
|
კათედრის
წევრები
|
აპრილი-
მაისი
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий